Bewertungen von Smulcentrum Veendam

Neue Beurteilungen

4.0
Smit
19 Juni 2026

Heerlijk eten!

T
18 Juni 2026

Misschien toch patat weer in bakjes doen ipv zakjes met losse sausbakjes, zodat de sauzen niet/minder snel vergeten kunnen worden (bij bezorging in ieder geval). Als je het doorgeeft wordt het prima opgelost voor een volgende bestelling, maar toch jammer als het weer gebeurt.

Roos
12 Juni 2026

Ze waren eerder dan de bezorgtijd super goed en dan is het ook nog warm

Lies
12 Juni 2026

Snel geleverd en was heerlijk 😊

Dorothe
9 Juni 2026

Snel en vriendelijke bezorging .Prima maaltijd die goed warm was.

Marleen
8 Juni 2026

Altijd vriendelijk, goed eten en goede kwaliteit! Verbeterpunt is het toevoegen van een allergenen lijst op de menukaart. Dat helpt enorm met het maken van keuzes

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard Zuidema
7 Juni 2026

Wederom klopt de bestelling niet. Bestel je 3 normale porties patat en 1 grote, blijkt de grote gewoon dezelfde patat te bevatten. Ben er wel klaar mee, dit is de zoveelste keer al dat er iets niet klopt. Kwaliteit is absoluut goed, maar het zou toch ook wel fijn zijn dat er iets meer aandacht wordt geschonken aan de bestelling zelf, hier betalen we tenslotte ook voor.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam. Kok
6 Juni 2026

Alles top !! Snelle levering en eten was perfect.

Rosco
2 Juni 2026

Top

Rita
31 Mai 2026

30 min. na geplande bezorgtijd maar eens gebeld. Bezorger zou onderweg, echter waren de milkshakes vergeten en zouden nagebracht worden. Ook ontbrak de Loaded Fries Bacon & Cheese die daarna ook apart kwam. Tot onze verbazing werden er 2 bezorgd?! Iedereen had genoeg te eten dus deze was over. Het gaat hier om een bestelling van 70 euro!!!!

Demi
30 Mai 2026

Veelste late bezorging en alles met saus zat onderin waardoor alles eronder zat

Lamers
29 Mai 2026

1uur en 20 minuten wachten op 2maaltijden die 200 meter verder bereid werd en dan ook nog een verkeerde bestelling . Ik had geen choarma besteld maar giros Kortom de laatste keer dat ik bij smulcentrum besteld heb

Twan
28 Mai 2026
Jacob Pot
27 Mai 2026

Gewoon zo doorgaan.

Kor Kuiper
25 Mai 2026

Altijd goed en netjes voor elkaar.

Tineke
24 Mai 2026

Bestellen online vind ik erg gemakkelijk. Direct betalen en een tijd afspreken. Hoe gemakkelijk wil je het hebben. Het eten was lekker warm en was van goede kwaliteit!! Vriendelijke medewerkers

Jordy
23 Mai 2026

Beste snackbar van Veendam 🏆

Zuidhof
17 Mai 2026

Wegens drukte 1 product foutief in de bestelling maar dit werd super snel opgelost. Zeker een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adam
17 Mai 2026
Oosterkamp
17 Mai 2026
Bas
16 Mai 2026
Wessel
16 Mai 2026

Kwaliteit goed Smulrol te snel gebakken Satésaus bakje los dus gelekt

Vallentine Ridderbos
15 Mai 2026

Heerlijk eten, snelle bezorging, vriendelijk. Het eten was lekker warm

D.J. Raatjes
10 Mai 2026

Prima kwaliteit. Tot dusverre altijd goede produkten.

Mirjam
6 Mai 2026

Het eten was heel lekker, maar vond het wel een tegenvaller dat mijn eten een uur te laat kwam.

Mulder
4 Mai 2026

Een deel van de bestelling was onjuist. EĂ©n van de Truffel beefburger menu‘s was met aardappelschijfjes en een kipburger ipv de frites en beefburger

Annie oorburg
3 Mai 2026

👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Liana de Jonge
2 Mai 2026

Dit keer was het top 👍 Vorige keer een mexicano vergeten Nu was de bezorging goud waard. De besteltijden zaten vol, maar door mijn notitie is het allemaal goed gekomen, dus dikke prima/pluim voor jullie!!!

van Leeuwen
1 Mai 2026
Jan en Ans Schrik
1 Mai 2026

Alleen complimenten hoor, geen opmerkingen.

Fam. Prins
1 Mai 2026
Bas Flap
28 April 2026

Ik bestel vaak een schnitzel en maak vaak zelf de sauce klaar, peper of champignon, smaakt altijd prima, ook de papatjes. Vaak sneller bezorgd dan verwacht, prima ok

Daphne Monique
27 April 2026

Het eten was super goed echt een aanrader

H Bloeming
26 April 2026

Was weer super!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Smit
23 April 2026

Heerlijk en warm gebracht.

Patricia
22 April 2026

Het eten was prima, er miste alleen wel een snack bij de bestelling

Ricardo
21 April 2026

Het was weer perfect kom zeker vaker terug

Joey
21 April 2026
KD
19 April 2026

Het eten was niet zo goed deze keer. Het stoofvlees bij het patat was niet veel en aan het vlees zat redelijk veel vet (niet te zien door de donkere kleur). Het vlees was erg taai. Ondanks dat de patat, het vlees en de salade in een apart gedeelte van een grote bak zat, was alles lauw en slof. De aardappelschijfjes waren echt taai. Normaal gesproken is het eten altijd goed tot redelijk goed maar alles was lauw, de gewone patat was dus ook slof en de kipnuggets waren erg taai en koud. De raspatat was vreemd genoeg warm en redelijk knapperig. Heel de maaltijd krijgt van ons allemaal een onvoldoende helaas. Ons kind heeft de deur open gedaan en de bestelling in ontvangst genomen en zij zei dat de bezorger vriendelijk was. Vandaar de 5 sterren. Evr. bereikbaar via email over deze recentie.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bas Hulzebos
16 April 2026

De kwaliteit is goed, zoals altijd bij jullie. Wat me wel vaker opvalt: het eten is niet altijd op temperatuur. Vandaag bijvoorbeeld iets besteld en om 19.45 uur zou het klaar zijn. Dus ik kom iets eerder, 19:40 uur maar dan staat het toch al klaar. Én het is dan vaak minder warm. Ik weet dat het misschien lastig in te schatten is. (de tijd dat het klaar is), maar dat zorgt er toch voor dat ik vaker gewoon maar in de cafetaria zelf bestel. Dat is dus een punt dat wat mij betreft verbetering verdient.

Lisanne ten Cate
15 April 2026

We hadden 2 eierballen die in stukjes /geplet werden geleverd, en de sauzen waren compleet door elkaar gehusseld. We hebben evt een foto gemaakt.

Kuipers
2 April 2026

Het eten is altijd dik in orde en word altijd goed warm/heet bezorgd!

H Bloeming
2 April 2026

Het was super!!

Tony
1 April 2026

Snelle service en genoten van de heerlijke bami en nasi!

Fred
28 MĂ€rz 2026

Snel geleverd was nog lekker warm

John Wallinga
27 MĂ€rz 2026

Jammer dat we zo lang moesten wachten voor het bezorgd werd

Cheryl ter Voort
25 MĂ€rz 2026

Grote porties en snelle bezorging. Top!

Maria Schaaphok
23 MĂ€rz 2026

Het eten was heerlijk, maar hebben meer dan anderhalf uur moeten wachten tot het bezorgd werd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marissa
21 MĂ€rz 2026
Eddy Niemeijer
20 MĂ€rz 2026

Top service! Was iets verkeerd gegaan, super opgelost!

J
18 MĂ€rz 2026

Geweldig super 😁

Diana
16 MĂ€rz 2026

Vriendelijk personeel en prima kwaliteit van het eten. Snel bereid/ grote porties/ mooie locatie.

Roelie
12 MĂ€rz 2026

Snel

Ricardo
12 MĂ€rz 2026

Het was weer perfect en optijd klaar

Albertus Lichter
8 MĂ€rz 2026

Het was heel lekker

pieter sneeuw
4 MĂ€rz 2026

lekker patatjes heel de dag op gewacht. eindelijk was het zo ver en echt lekker gegeten

Deur
22 Februar 2026
Deur
21 Februar 2026

Het eten is zoals gebruikelijk zeer smaakvol, de bezorging was ook sneller dan verwacht. Ga zo door! Een aanvulling zou een menukaart met allergie vermeldingen zijn

Hkl
18 Februar 2026

Nou het eten was er een keer voor de bezorgtijd die gemeld was super.

Roelof
13 Februar 2026

Was mooi op tijd en alles was goed

Lies
7 Februar 2026

Het was even wachten maar dan heb je ook wat :)

Erik
6 Februar 2026

Lekker eten goed bezorgen

Vd molen
2 Februar 2026

17.10 besteld 19.00 eten bezorgd, Na bestellen in mail als een tijd van 1,5 uur later bezorgd zou worden maar daar kwam nog eens 15 minuten bij op. Nooit meer daar bestellen,

Martin
1 Februar 2026

Ik had aangegeven dat salade niet hoefde bij menu. Deze zat er wel bij in het menu. Was gearceerd op de bon maar genegeerd 🙈

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jonker
1 Februar 2026

Het eten was helemaal goed, alleen jammer dat het bakje mayo en het bakje uitjes er niet bij zaten. Maar om daar nu helemaal naar de nadere kant van Veendam te rijden. Plus de toelage van het plastic zakje terwijl alles in een papieren zak zat. Dus ik hoop dat de volgende keer de bestelling wel helemaal compleet is. En ja we komen de volgende keer gewoon weer

M van der Heide
1 Februar 2026

We hebben besloten na meerdere kansen hier niet meer te bestellen. Bestellingstijd 18;00 zat vol. Prima klikken 18:15 aan. Doen bestelling, niet meer mogelijk want zit plotseling ook vol. 18:30 dan maar. Krijg je de bevestigingsmail 18:40. Prima, 20 minuten bij uitloop. Bellen voor de zekerheid om 18:50. Krijgen we eerst een discussie over 20 minuten uitloop en het is superdruk. Ja, dan bel je even om klanten op de hoogte te brengen of stuur even een standaard mail dat je zoals gewoonlijk de levertijd niet haalt zou je zeggen. Maar voor ik dat kan aangeven gaat de telefonist na of de bestelling al klaar staat voor bezorging of inmiddels onderweg is. Blijkt bestelling nog niet aan de beurt te zijn voor klaarmaken. Excuses en het zal direct worden klaargemaakt. Dit antwoord hebben we vaker gehad. Inmiddels hongerige kinderen, de neiging om een tosti voor hen klaar te maken... om 19:20 word er aangebeld mer de bestelling, welke half lauw is en een oververhitte bezorger. Hij zou het opneme

Gert
31 Januar 2026

Wachttijd veel en veel te lang, patat erg slap

Smit
28 Januar 2026

Ondanks het koude weer was het eten dat werd bezorgd heet en lekker.

Jasper
27 Januar 2026

Ga niet om half 10 savonds mensen contacteren om te vragen je questionaire in te vullen. De enige feedback die je nodig zou moeten hebben is of ik terug kom of niet. Dus val me niet lastig met deze bullshit en val aub niemand hier meer lastig mee. Ik krijg deze shit ook niet als ik gewoon een bestelling doe door te bellen of langs te gaan, maar nu hebben jullie mn info en beginnen jullie me lastig te vallen. Flikker op

Roelof
26 Januar 2026
Dogu
25 Januar 2026

Bezorging kwam bijna een uur te laat, maar was natuurlijk wel lekker👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tineke Hut
24 Januar 2026

De satĂ© menu viel tegen de pinda saus was helemaal over een gedeelte van de raspatat hee een beetje een kleffebende đŸ˜“đŸ˜©

Anneke
24 Januar 2026

Ondanks het spiegelgladde weer door ijzel, mijn bezorging gekregen. Respect🙏 Het was weer heerlijk.

Ricardo
23 Januar 2026

Het was weer perfwct

Renken
22 Januar 2026

Goed eten maar jammer dat mijn broodje was vergeten

....
22 Januar 2026

Bezorgtijd is wel erg lang. Ander half uur gewacht op de bestelling op een Donderdag.

bennie johannes
22 Januar 2026

De hamburgers waren koud en geen mayonaise wel bestel en de frikandel speciaal was geen saus en mayonaise bij sorry wel betaald

Lichter
19 Januar 2026

Het was lekker.

Ricardo
18 Januar 2026

Het was weer perfect kom zeker vaker terug

Nedmag
16 Januar 2026

Voor bedrijven was het altijd gratis bezorging, moeten nu 3 euro bezorgkosten en 0,25 eurocent service kosten betalen. Kan je zeggen dat wij op deze manier niet meer bij zullen bestellen!!!!

Antwort von Smulcentrum

Beste klant, Bedankt voor uw bericht. Bezorging bij bedrijven is nog steeds gratis. Ik heb u een mail gestuurd met informatie. Met vriendelijke groet, Smulcentrum Veendam

Danny Broekema
14 Januar 2026
Ellen
10 Januar 2026

Complimenten! Ondanks de onwijze rommel bij de weg mbt sneeuw.. Snelle bezorging, heel warm en lekker eten.

Ellen
9 Januar 2026

Prima eten! đŸ‘ŒđŸ» altijd lekker. Echter het knuffeltje bij de kidsbox stinkt enorm
 poos geleden ook al dus die gaan direct in de container. Misschien handig om even ernaar te kijken? De lampjes zijn wel erg leuk!

H
4 Januar 2026

De bestelling was niet goed geleverd. Na 1 telefoontje werd het opgelost alleen duurde het was meer dan 20 minuten. Dus moesten in etappes eten.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Amber
4 Januar 2026

Geleverd op afgesproken tijd, lekker, genoeg. Alleen bekertje ui vergeten, kan gebeuren.

Ricardo
30 Dezember 2026

Was weer super lekker weer vaker bestellen

Roosjen
29 Dezember 2026

Raspatat wederom niet lekker! Nare bijsmaak! Al om 17.00uur besteld, bezorgmoment ingepland om 18.45uur, wordt door bedrijf ingezet op 19.00uur đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž Eten wordt vervolgens pas bezorgd om 19.45uur, nadat we hebben gebeld! Er wordt dan tevens gezegd; u zet hem op 19.00uur en wij mogen 20min uitlopen
 Wat gaat er hier mis?! đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yvonne
28 Dezember 2025

3 uur moeten wachten op eten en dan nog is je bestelling niet compleet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

de Vries
27 Dezember 2025

1 uur en 38 min gewacht...

Marcha
22 Dezember 2025

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en werd de bestelling keurig op tijd bezorgd.

Annet
20 Dezember 2025

Ik bestelde een los bakje pindasaus en vond wat pindasaus in het papierenbakje wat niet erg smakelijk is, vandaar de losse bestelling. En afleveren op aangegeven tijd is ook wenselijk. Ik bestel wel eens als we onderweg zijn. En als er eerder wordt bezorgd bestaat de kans dat we er niet zijn

Hemmes
18 Dezember 2025

Eten werd binnen een half uur bezorgd. Bezorger was vriendelijk. Eten was heerlijk en goed heet. Niks op aan te merken 👌

Patrick Brinks
17 Dezember 2025

Altijd super lekker!

Dave
7 Dezember 2025

Bezorging was snel. Bijna alle produkten waren goed, alleen in 1 bakje zat een satekroket helemaal geplet met daar boven op een kalfskroket en een smulrol. Net alsof iemand er over heen gereden was. Volgende keer even goed checken of alles goed in het bakje zit en niet geplet kan worden door andere producten. Ik ben over het algemeen een tevreden klant, alleen deze keer was het erg slordig ingepakt. Dat mag echt wel beter aangezien er een flinke duit aan besteed wordt en ook nog eens fooi betaald is.

Kuipers
5 Dezember 2025

Eten altijd snel, warm en goed bezorgd!

Evert Perdok
5 Dezember 2025

Alles was prima voor elkaar. Bestellen is eenvoudig, de afgesproken tijd om af te halen klopte ook uitstekend. De kwaliteit was eveneens prima.

Joop M.
3 Dezember 2025

Smokeyburger menu was echt lekker en de bezorgtijd was sneller als verwacht. Dik tevreden!

Peter Harms
2 Dezember 2025

Zeer lekkere boerensnitzel menu

Ikke
2 Dezember 2025

Goede bezorging en lekkere menu's .

Jolanda
29 November 2025

Bezorging was snel. Patat leek oud. Patat over van de vorige bestelling opnieuw in de frituur daar smaakte het na. Was ook erg donker. Jammer